poniedziałek, 11 listopada 2013

Podziękowanie&Wyjaśnienie&Nowy Blog

Hej Kochane :* !
        Więc tak...zaczniemy od podziękowania ! Za ponad <werben proszę > 16000 TYSIĘCY WEJŚĆ ♥ ! Naprawdę nie wiem jak to zrobiłyście ,ale DZIĘKUJĘ WAM Z CAŁEGO SERDUSZKA ! Za to ,że macie siłę czytać te wypociny eh ...
       Teraz wyjaśnienie ....otóż . Ja nigdzie nie odchodzę kochane ! Robię tylko chwilową przerwę .Na razie nie mam weny ,a nie chcę dodawać beznadziejnych rozdziałów np.takich jak ten tu poprzedni :C .Ja wrócę ,aby skończyć historię tu i ,aby kontynuować historię na drugim blogu :* Więc ,wybaczcie ,ale będzie musiały wytrzymać ze mną jeszcze dłuższy czas :)
       Dobra a teraz moja ulubiona część tej notki :) BLOG O A&A *.* !   Stworzyłam bloga ,mam prolog i rozdział .Mogę go dodać nawet dzisiaj ,ale to zależy od was ^^ ! Jeżeli chcecie prolog proszę o 6 komentarzy pod tą notką  ♥♥ !
Link do bloga ----> 
http://austin-and-ally-love-story.blogspot.com/
                                     
                                     KOCHAM WAS SKARBY

                                         Ola Lynch :*

8 komentarzy:

  1. Tak!! To wspaniale <3
    Twój ostatni rozdział wcale nie był beznadziejny! On był cudowny ;** Dokładnie tak samo jak ty!
    Już nie mogę się doczekać kolejnego fantastycznego rozdziału <33
    Kocham ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awww dziękuję :*
      Jeszcze 4 komentarze od was i wstawiam prolog na A&A :* !

      Usuń
  2. <333
    Jaram się:** Wracasz i to jeszcze z blogiem o A&A *o* Kocham, czekam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze 4 komentarze od was i wstawiam prolog na A&A ♥
      Ja to się jaram twoimi blogami skarbie :* !

      Usuń
  3. Czekam na cb tu i chcę prolog i rozdział na A&A! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na cb <33
    a prolog wstawiaj na A&A teraz ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Awwwwwwwwww nie mogę się doczekać. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. zasługujesz na więcej wejść!!!!!!
    Masz talent <3
    oczywiście pytanie: kiedy next????
    Czekam!!

    OdpowiedzUsuń