niedziela, 3 listopada 2013

Przerwa&Koniec

Tak jak mówi tytuł posta . Robię przerwę .Nie mam weny ,aby pisać na razie o Kick ,a po ostatnim poście i tych trzech komentarzach ,widać ,że nie będziecie tęsknić :) Chcę zająć się planowaniem nowego bloga . Powiem ,wam ,że blog będzie o A&A . Na razie mam prolog i połowę pierwszego rozdziału ,muszę dalej pracować nad fabułą . Mam nadzieję ,że tam będziecie wpadać i ,że spodoba się wam moja historia . Czy wrócę ? Nie wiem . Na razie nic nie wiem . Nawet nie wiem jak zacząć kolejny rozdział i na 1 i na 2 blogu ,więc pozdro dla mnie XD . Robię przerwę na obu blogach . No to tyle . Życzę wam spokojnej niedzieli :* 
                                                                    Ola Lynch ♥ !

5 komentarzy:

  1. CO?? JAK MOGŁAŚ!! PRZECIEZ JA CIĘ KOCHAM! JA BĘDĘ TĘSKNIĆ!! JA CZYTAM!! NIGDZIE SIĘ MOJA DROGA NIE WYBIERASZ!! NIE ZGADZAM SIĘ!! NIE!!! I NIE!! I TRZY RAZY NA NIE!!!! BŁAGAM! WRACAJ!! JA WRÓCIŁAM! TY TEŻ TO ZRÓB! ZRÓB TO DLA MNIE, DLA NAS, DLA TYCH, KTÓRZY Z TOBĄ POZOSTALI!!!
    KOCHAM CIĘ, PATT <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda;(( Będę tęsknić, nie ma co. rzal, smuteg i menka :c
    No, ale się jaram blogiem o A&A <3 Będę czytać - masz to jak w banku:** Już nie mogę się doczekać <33
    No to czekam na tw powrót, nie? Kocham, skarbie:* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. że co? :(( proszę cię nie rób tego ! :((
    zostań tu ! :D
    coś czuję, że bd musiały powaaażnie pogadać !
    KOCHAM CIĘ NOO ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybacz że nie komentowałam ale nie bywam często na kompie ze względu na szkołe .. ale koniec tłumaczenia. :(
    Kochana ja cie rozumiem brak weny i komentarzy mogą postawić cię przed tym wyborem jednak ja mam ten sam powód i coraz częściej zastanawiam się nad zawieszeniem jednak może spróbuj dać jeszcze sobie czas ? Wena powróci jestem pewna ! :) No a jak nie to ja uszanuję twoją decyzje jednak musisz wiedzieć że kocham to opowiadanie i mam nadzieję że kiedyś tu wrócisz ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ;CCCC
    NIE WIERZE ; OOOOO ;CCCCC
    PROSZE CIĘ .... ;CCCCCCC
    NIE ŁAM MI SERCA..

    OdpowiedzUsuń