niedziela, 4 maja 2014

Rok ♥

 Tak jak mówi tytuł posta mija rok...
4 maja 2013 roku,założyłam tego bloga ;o !
Tak szybko mi to minęło,pamiętam to takie podniecie hahahha kiedy dodałam pierwszy rozdział ;d
Chciałabym wam podziękować dziewczyny !
Za ten cudowny rok ! Dziękuję za ponad 26000 WEJŚĆ ! ♥
To dla mnie ogromny sukces ! 

Za każdy komentarz,każdą motywację,każdą rozmowę ;* !

To cudowne,czytać te wszystkie komentarze od was i wiedzieć,że jednak ktoś Cię tam czyta ! ;*
Niby rok,a zobaczcie jak mało jest rozdziałów na tym blogu ;c
Na serio,żałosne.
Nawet na rocznice bloga nic nie mam ! NIC
Wiecie....wchodzę na tego bloga,włączam nowego posta i od razu zmieniam kartę,bo wiem,że i tak nic nie napiszę -.-
To jest tak,że mam pomysły na dalsze rozdziały i wgl,ale na ten rozdział następny,który muszę napisać i dodać to nie...żadnego pomysłu -.-
Korzystając z okazji chciałabym trochę powiedzieć jakie mam plany co do blogów :
*jeśli chodzi o tego bloga,napiszę jeszcze 10 rozdziałów i chyba epilog i kończę tą historię...prawdopodobnie nie będzie na nim drugiej historii.
*jeśli chodzi o drugiego bloga o kickin it to rozdział będzie miał prawdopodobnie 2 sezony czyli 20 rozdziałów i też kończę tą historię nie rozpoczynając nowej na tym blogu.
*jeśli chodzi o bloga o austinie i ally...to nie wiem co z nim.Zobaczę jak to dalej będzie i będę informować was na bieżąco.
*planuję założyć dwa nowe blogi !  Ale to na razie tylko plany,będę was informować :)
Także....dziękuję dziewczyny ! z całego serduszka wam dziękuję ♥
Szczególnie Patty Howard,Lexi,Emily ♥
Naprawdę jesteście niesamowite,po prostu kocham z wami pisać i cieszę się,że mamy ze sobą taki kontakt ♥ ! 
DZIĘKUJĘ WAM WSZYSTKIM  !
No i do napisania,nie ? ;*
Wasza Kath ♥ ! 


9 komentarzy:

  1. AWWWWWW <33 BLOG MOJEGO KSZACZKA KOŃCZY DZISIAJ ROCZEEEK <33
    OMG ! <33 GRATULUJĘ CI Z CAŁEGO SERCA ;*
    WRÓCIŁAM AKURAT W TWOJĄ ROCZNICĘ ♥♥♥♥
    CHCIAŁABYM ŻYCZYĆ CI DUŻO WENY, MOTYWACJI I CHĘCI DO PISANIA, BO JESTEŚ W TYM NIESAMOWITA ! :D
    EKONATORS XDD SĄ Z CIEBIE DUMNE ♥
    CZEKAM NA KOLEJNY ROZDZIAŁ ♥
    i aż w końcu pojawisz się na fb XD
    KOCHAM CIĘ BARDZO, BAAAARDZOOO <3333333
    TWOJA TRAFFKA XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TY NIE JESTEŚ NORMALNA,NA SERIO HAHAAHAHHAHHAHAHHAHAHA :D
      Bardzo Ci dziękuuuuję za te miłe słowa traffko,to wiele dla mnie znaczy ;*
      Bardzo się cieszę,że ty też wróciłaś wreszcie !!!! :D
      BO ILE MOŻNA CZEKAĆ NO !?
      KOCHAM CIĘ Z CAŁEGO SERDUSZKA TRAFFKO ♥
      I JESTEM NA FB ! :D HAHAHHA

      Usuń
  2. Ojojoj <3 Jak pięknie! Serdecznie gratuluję ci z całego serduszka tego roczku. Pamiętam, kiedy ja obchodziłam rocznice. Jarałam się tym cały tydzień! hehe :D Uważam, że osiągnęłaś niebywały sukces. Życzę ci dużo, duuużo weny na kolejne rozdziały oraz nasze rozmowy z chffaścikiem i traffką kochany kszaczku haha :D Wbijaj na łąkę, czekamy <3
    Czekam na rozdzialik ♥
    Pozdrawiam, chfffaścik ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOOO I NASTĘPNA WARIATKA HAHAHHAHHA :D
      KOCHANA PAMIĘTAJ,ŻE TO DZIĘKI TWOJEMU CHATOWI NA BLOGU ZAŁOŻYŁAM TEGO BLOGA ! TO TY MNIE ZACHĘCIŁAŚ :D !
      HHAHHAHHAHAHHA :D
      Dziękuuuję chfaściku za te ciepłe słowa,na serio jesteś mega kochana ;* !
      Kocham Cię i już lecę na łąkę hahahahahahah ;d ;* ! ♥

      Usuń
  3. Gratuluję wytrwałości! :)
    Muszę Ci to przyznać - bardzo dobrze sobie radzisz z prowadzeniem blogów. Jeśli pisząc czujesz spełnienie, powiem Ci, że to przeznaczenie :) Jednak długo się je odkrywa.
    Życzę weny i sukcesów w blogosferze przez następne lata! Będę z Tobą do końca :)
    Trzymaj się ciepło, a blogowi składam jak najszczersze życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam,że o kimś zapomniałam w szczególnych podziękowań...no i proszę;c ! Ida dziękuuję Tobie również za te twoje cudowne komentarze,na serio jesteś mega kochana i bardzo się cieszę,że jesteś ze mną i będziesz ♥ ! Twoje komentarze zawsze motywują mnie do pisania,może będzie tak i tym razem ;* ? :)

      Usuń
  4. Gratulacje skarbie!
    Tak jak Ida, życzę Ci oczywiście dużo weny, super pomysłów i dalszych sukcesów! :)
    Co by tu jeszcze powiedzieć, no cóż cieszę się z Tobą że to już rok! Mam nadzieję że następny będzie równie wspaniały i pełen twoich historii ♥ xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Awwww! Moja kochana Ola obchodzi rocznice ! <333
    Nie mogę uwierzyć, że jesteś już z nami cały roczek !
    Pamiętam jeszcze, jak czytałam twoje pierwsze rozdziały... :D
    Kochana, życzę ci dużo weny, pomysłów i motywacji, gdyż jesteś w tym niesamowita !
    To co tworzysz jest piękne i wyjątkowe, więc mam nadzieję, że zostaniesz jeszcze z nami tysiące lat!
    Czekam na kolejne rozdziały !!
    Kocham cię, bardzo, bardzo mocno ! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja dziękuję, że piszesz!
    Wiem, że rzadko komentuje, ale zawsze czytam.
    Kc bardzo mocno!
    Twoja Vicky~

    OdpowiedzUsuń