środa, 4 lutego 2015

Wyjasnienie

Nie dodaje tutaj nic od dłuższego czasu,wiem. I przepraszam za to. Jest to spowodowane dwoma powodami.
1. Od ponad 2 miesiecy mam ciagle problemy z internetem w komputerze (teraz tam go wgl nie mam i jestem skazana na tablet)
2. Brak weny. Jedyne czego jestem pewna to tego ze skoncze tego bloga (zostało jeszcze 6 rozdziałów) .Nie wiem czy skoncze tamtego bloga,pomysle.
Nie wiem czy ktokolwiek jeszcze jest.Może ktoś został.Dziekuje za komentarze pod ostatnim rozdziałem,to naprawdę mile ze tak się pytacie o następny rozdział :*
Mam teraz ferie,spróbuje znaleźć wene,ale niczego nie obiecuje :-)
Pozdrawiam
Mechi Lambre <3

4 komentarze:

  1. kochanie, nic się nie dzieje. Najważniejsze, że nadal tu jesteś <3
    czekam na rozdział♥
    a jeśli potrzebujesz pomocy, służę ! ;*
    KC ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej cieszę ze się odezwałaś 😃 myślałam ze już nie piszesz 😃,ale się myliłam 😃 czekam na rozdziały i jak chcesz 😘 to ci chętnie pomogę 😃😃😃 pozdrawiam i czekam na rozdział 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😘 😃 😘 😃 😘 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na rozdział ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog <3 kiedy next??

    OdpowiedzUsuń