czwartek, 20 czerwca 2013

Ciekawostka ;d.!


           Hej Kochani dzisiejszy post będzie dotyczył odcinków Kickin It. Przed chwilą dowiedziałam się ,że odcinki :"Karate Games "i  "Kickin' It On Our Own " będą emitowane w Disney XD już 29 CZERWCA  ! Już nie mogę się doczekać zwłaszcza odcinka "Karate Games" gdzie PRAWIE dojdzie do pocałunku ,ale również z niecierpliwością czekam na  "Kickin' It On Our Own "  gdzie Jack ...tego już wam nie zdradzę ;d ! Najlepsze rozpoczęcie wakacji :P ! A wy na jaki odcinek najbardziej czekacie ;d .? A teraz focie z dwóch odcinków ;d ! Pozdrawiam Olaa ;* !


" KARATE GAMES " :












"Kickin' It On Our Own" :


























10 komentarzy:

  1. Ja to dopiero miałam jazde jak sie dowiedziałam że te 2 ODCINKI będą emitowana w MOJE URODZINY normalnie oszalałam i nie moge sie doczekać ! To będą najlepsze urodziny pod słońcem :D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno odcinki Ci się spodobają zobaczysz ;* ! I złożę Ci w tym dniu najserdeczniejsze życzenia ;* !

      Usuń
    2. Aww <33 Dziękujee ! ♥

      Usuń
  2. Wiedziałam, że On our own będzie emitowany 29 czerwca, ale nie wiedziałam, że Karate Games też.! To będzie niezapomniany 1 dzień wakacji.! <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezapomniany i super rozpoczęcie wakacji <3 !

      Usuń
  3. jest, wiedziałam ! <3
    Ale ja będę w domu piszczeć ! huhuhuhuh ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak usłyszałam w telewizji ,że będą skakałam z bratem na łóżku ;d.! Dzięki ,że wpadłaś ;* !

      Usuń
  4. Ja także czekam z niecierpliwością na Karate Games. Kocham Twojego bloga i to opowiadanie... Normalnie jesteś naj... Kocham...
    Twoje opowiadanie, Twój styl pisania jest po prostu extra, kocham go i czekam na next. Jak chcesz to wpadaj do mnie :
    http://opowiadanie-innej-historii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww to takie miłe dziękuję kochana ;* ! Strasznie się cieszę ,że mam dwie nowe ,cudowne czytelniczki <3 ! Nowy rozdział powinien być w tym tygodniu ;d.! Z chęcią wpadnę ;3.!

      Usuń
  5. Dzięki za infoo chociaż już to widziałaaam <3
    kick:*

    OdpowiedzUsuń