niedziela, 30 czerwca 2013

Rozdział X cz 1- Kocham Cię

Oczami Narratora :
Jack obudził się rano i zobaczył Kim nadal wtuloną w jego ramiona. Kąciki ust same uniosły się ku górze.  Pocałował jej cudownie pachnącą skórę na szyi i poczuł że drgnęła.
  -Śpisz kochanie? – wyszeptał jej tuż do ucha.
  -Mmm.. już nie.. nie sądziłam że kiedyś usłyszę takie słowa z twoich ust.-odpowiedziała uśmiechnięta
  -Teraz takie słowa będziesz słyszała dosyć często -powiedział szczęśliwy brunet i pocałował blondynkę. Po chwili blondynka znalazła się na jego ciele .On objął ją w talii ,a ona przyciągnęła go do siebie zawieszając dłonie na jego szyi .

Początkowo był to delikatny pocałunek ,który on pogłębił .Blondynka rozchyliła delikatnie wargi by ich języki mogły stoczyć walkę o dominację .Oboje się pragnęli i oboje byli szczęśliwi ,że ta chwila trwa .Jego wargi zachłannie całowały jej ,a ona oddawała te pocałunki równie żarliwie .Po chwili blondynka z niechęcią oderwała się od bruneta i spojrzała na zegarek .Dochodziła już 12. Brunet powrócił do przerwanej czynności i zaczął całować  blondynkę po ustach .
  -Jack ...musimy ...się ...zbierać .......na 13... mamy ...być... u... Grace... i... pomóc ...jej... ogarnąć dom ...po...imprezie -mówiła między pocałunkami
  -Na pewno musimy iść Kim ?-zapytał ze cwanym uśmieszkiem brunet i zaczął całować blondynkę po szyi na co cicho jęknęła z rozkoszy .
 -Jack ...proszę -powiedziała słabo blondynka . Pocałunki bruneta sprawiały ,że nie była w stanie trzeźwo myśleć .Tak bardzo go pragnęła ,ale wiedziała jakie będą tego konsekwencje .Mimo to oddawała pocałunki bruneta .Po chwili akcja się zmieniła .Blondynka znalazła się pod brunetem,a on ,żeby jej nie przygnieść opierał się na rękach.
  -Jack zejdź ze mnie  -powiedziała i z trudem przełknęła ślinę 
  -To mnie zmuś -odparł ze cwaniackim uśmieszkiem.  Próbowała go pocałować, ale za każdym razem, gdy jej  usta już prawie dotykały jego brunet odsuwał się lekko.
    - Jack- jęknęła, wplotła  ręce w jego włosy i przyciągnęła go w swoim kierunku.- Nie… drażni się… tak ze mną… już nigdy…. więcej. –Mówiła między pocałunkami.
 -To... już ...nie... chcesz..żebym...zszedł ?-zapytał również między pocałunkami
 -Jack my musimy iść ...nie chcę ,ale musimy-odpowiedziała odrywając się od bruneta
 -Cóż ,pozostaje mi mieć nadzieję  ,że dokończymy to później,a teraz zmykaj -odpowiedział uśmiechając się chytrze 
 -Możesz ze mnie zejść ?-zapytała patrząc w jego cudowne oczy
 -Nie ma problemu -odpowiedział brunet i zszedł z blondynki posyłając jej ciepły uśmiech 

Blondynka wstała z łóżka i ruszyła w kierunku łazienki ,jednak po chwili zawróciła i podbiegła do bruneta składając pocałunek na jego ciepłych wargach.Brunet uśmiechnął się i oddał pocałunek z większą mocą .
-Oczywiście ,że możesz mieć nadzieję ,że dokończymy to wieczorem -powiedziała odrywając się od brunet i dała mu całusa w policzek na co brunet szeroko się uśmiechnął ...

Oczami Kim :
 Kiedy woda obmywała moje ciepłe ciało pozwoliłam sobie na krótkie przemyślenia :
"Kocham Jacka to nie ulega ,żadnej wątpliwości i doskonale wiem ,że on kocha mnie. Jest dla mnie bardzo ważny i nie wyobrażam sobie bez niego mojej przyszłości .To z Jackiem chcę przeżyć pierwszy raz ,to z nim chcę stanąć przed ołtarzem i powiedzieć mu "tak " ,to z nim chcę założyć szczęśliwą rodzinę . Nigdy nie pokochałam tak żadnego chłopaka ,nigdy nie obdarzyłam ich takim uczuciem jakim obdarzyłam Jacka .Tylko czy my jesteśmy razem ? W sumie nie zapytał mnie czy zostanę jego dziewczyną .Dość ! Koniec pora się zbierać" -potrząsnęła blondynka energicznie głową .Po chwili wyszłam z prysznica z którego uniosła się ciepła para i stanęłam na zimnej podłodze .Owinęłam się ręcznikiem i pozwoliłam swoim włosom delikatnie opaść na moje ramiona .Delikatnymi ruchami dłoni rozczesywałam sobie włosy ,a następnie umyłam zęby . Gdy byłam już sucha zaczęłam rozglądać się za ubraniami .Cholera zapomniałam ubrań ! Będę musiała wyjść w samym ręczniku przy okazji pokazują się Jackowi !-zganiła się w myślach.Po chwili na palcach wyszłam z pomieszczenia i rozejrzałam się czy nigdzie nie widać bruneta .-Pewnie jest na dole -powiedziałam uradowana  .Szybkim krokiem ruszyłam w stronę pokoju .Otworzyłam szafę i zaczęłam szukać odpowiednich ubrań na tą pogodę .Po chwili wyciągnęłam 
to.Czyli króciutkie czarne spodenki z ćwiekami .Ciemną,niebieską bokserkę i czarne trampki . Chwyciłam ubrania w dłoń i zamknęłam szafę .Gdy odwróciłam się za mną stał uśmiechnięty od ucha do ucha brunet .Tak się przestraszyłam ,że ubrania wypadły mi z rąk .Brunet rozłożył ręce na szafie tak ,że nie mogłam uciec . W oczach miał pożądanie ,a usta wykrzywił w seksownym uśmiechu .Z trudem przełknęłam ślinę.

-Robisz to specjalnie ?-zapytał słabo
-Ale co ?-zapytałam zdziwiona
-Sprawiasz ,że przy Tobie nie mogę trzeźwo myśleć .Moje serce przyśpiesza kiedy Cię widzę ,a co mówiąc w samym ręczniku -odpowiedział słabo i namiętnie mnie pocałował.Muszę przyznać ,byłam zszokowana wyznaniem Jacka .Nigdy nie pomyślałabym ,że powie takie słowa i to skierowane do mnie .Z sekundy na sekundę kocham go coraz bardziej.Po chwili brunet oderwał się ode mnie i szeroko się uśmiechnął ,a ja odwzajemniłam uśmiech .
-Leć się ubrać bo zmarzniesz skarbie -powiedział czule Jack
-Dzięki kotku -powiedziałam i pocałowałam bruneta w policzek i z uśmiechem na ustach ruszyłam do łazienki...

Oczami Jack :
 
Jestem strasznie szczęśliwy .Kim to ta jedyna i chcę z nią być do końca moich dni .Nigdy nie czułem się tak jak  czuję dzisiaj .Jestem w niej zakochany na zabój  .Tak długo czekałem na ten moment .Chcę budzić się przy niej każdego ranka i zasypiać przy niej każdej nocy .Zrobię wszystko ,aby Kim była szczęśliwa ,szczęśliwa przy moim boku . Po chwili ujrzałem blondynkę .Wyglądała przepięknie .Nie miała dzisiaj dużego makijażu tylko błyszczyk na ustach i wydłużone rzęsy ,a włosy delikatnie pokręcone .Czuję ,że moje serce chce wyskoczyć z klatki piersiowej.Po chwili poczułem ciepłe i miękkie wargi na swoich ustach .Uśmiechnąłem się i oddałem pocałunek .Po upływie 5 minut blondynka oderwała się ode mnie .
 -Jack o czym tak intensywnie myślałeś ,że nie słyszałeś jak Cię wołam ?-zapytała uśmiechnięta blondynka
 -Myślałem o Tobie i o tym ,że jestem w Tobie zakochany na zabój -powiedziałem z uśmiechem na ustach i pogłaskałem blondynkę po policzku na co przymrużyła oczy -A po co mnie wołałaś ?-zapytałem po chwili
 - Chciałam się zapytać czy wstępujemy jeszcze do Ciebie  ?-zapytała blondynka i słodko się uśmiechnęła
 - Tak ,tak muszę się odświeżyć  -powiedziałem z uśmiechem na ustach i pocałowałem delikatnie blondynkę w usta .Od razu go odwzajemniła .Po 10 minutach oderwaliśmy się od siebie
-Jest już 12:30 lepiej chodźmy ,aby się nie spóźnić -powiedziała blondynka odrywając się ode mnie .Chwyciłem jej dłoń i ruszyliśmy na dół ...


Oczami Kim :
 Jack chwycił moją dłoń i ruszyliśmy na dół .Wzięłam torebkę i wyszliśmy na zewnątrz.Zamknęłam dom ,a klucze wsadziłam do torebki .Chwycił mnie ponownie za dłoń i ruszyliśmy .Uśmiech nie schodził mi z twarzy ,tak samo Jackowi .Gdy byliśmy blisko Jack stanął przede mną i chwycił moje dłonie .
 -Posłuchaj Kim bo tak naprawdę nie jesteśmy oficjalnie razem .Nie zapytałem Cię o to tak jak powinienem.Miałem zrobić to wczoraj ,ale zrobię to dziś .Kim Crawford uczynisz mi ten wyjątkowy zaszczyt i zostaniesz moją dziewczyną ?-zapytał oficjalnie Jack i posłał mi jeden z moich ulubionych uśmiechów .Po chwili wyciągnął 
złoty naszyjnik w kształcie serca .Był prześliczny .
-Jack ...ja ...ja nie wiem co powiedzieć .Jest przepiękny .-odpowiedziałam po chwili .
-Zostaniesz moją dziewczyną ?-ponowił pytanie brunet .-Wiem ,że nie wypada pytać tutaj-wskazał dłonią chodnik .-ale nie mogłem wytrzymać .Błagam zgódź się i uczyń mnie najszczęśliwszym chłopakiem na Ziemi .
-Tak Jack .Zostanę twoją dziewczyną -powiedziałam z uśmiechem na ustach i pozwoliłam ,aby brunet założył mi piękny wisiorek .Delikatnie dotknęłam go koniuszkami palców  i szeroko się uśmiechnęłam .Po chwili brunet objął mnie w talii i przyciągnął do siebie .Pocałunek był namiętny , a zarazem delikatny  .Wyrażał miłość,pasje i zaangażowanie .Po chwili brunet spojrzał mi głęboko w oczy i szepnął w usta :
-Kocham Cię
-Ja Ciebie też-odpowiedziałam i znów pocałowałam bruneta .Niestety nasze szczęście przerwała pewna osoba ....


Rozdział jest niestety krótki ,gdyż postanowiłam podzielić go na dwie części .Jutro jadę do przyjaciółki ,więc następna część pojawi się pod koniec tygodnia .Rozdziału nie będę nikomu dedykować ,gdyż  jest beznadziejny , nudny i wgl mi się nie podoba .
Jak myślicie kto przerwał szczęście Jacka i Kim ?
Zapraszam do komentowania ;* !
Do zobaczenia w następnym rozdziale ;3 ! 

19 komentarzy:

  1. Wow.! Wow.! Wow.!!
    Jak Cudnie.!
    Przeszłaś samą siebie kochana.!
    I ta Kim w samym ręczniku.! <33
    Czekam na new.!

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM ! PO PROSTU KOCHAM !
    Kim w ręczniku i teksty Jack'a są zajebiste :D
    czekam na nn ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział wspaniały!!! Cudowny!!! Fantastyczny!!! Bombowy!!! Po prostu brak mi słów aby opisać twój talent!!! Jesteś super!!! Niesamowicie piszesz!!! Ten blog jest boski!!! Kocham go!!! Kto im przerwał??? No ja się pytam kto??? Mama lub tata Kim??? Albo Brody??? A może raczej Jerry??? Czekam z niecierpliwością na next!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyno ja cie chyba zabije ! Dlaczego skończyłaś w takim momencie !! Rozdział jest poprostu cudowny ! Czytałam go z takim uśmiechem na twarzy !! ♥ Nie moge sie już doczekać drugiej części no i tego kto przerwał taką cudowną chwile ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko nareszcie razem. Ja cię normalnie kocham!
    kick:*

    OdpowiedzUsuń
  6. A kto sądzę że Jerry i Grace.
    kick:*

    OdpowiedzUsuń
  7. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Tak więc jak już wspomniałam ci na pewnym portalu społecznościowym ( czyli facebook'u) postanowiłam napisać komentarz, baaaaaaardzo długi komentarz, dotyczący twojego przewspaniałego, przecudownego, fantastycznego, genialnego, ślicznego, niesamowitego, pięknego, cudnego, boskiego, perfekcyjnego i genialnego opowiadania.
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Wręcz kocham opowiadanie Olii, które jest genialnie napisane.Ta historia jest wręcz niesamowita, a ja czytając, z każdym rozdziałem wciągam się coraz bardziej. Czasem nawet po nocach śnią mi się jej rozdziały.!! W tym oto pięknym rozdziale nasza kochana blogerka Ola przeszła samą siebie.!! Po prostu zakochałam się w tym opowiadaniu, od kiedy przeczytałam pierwszy rozdział.!!!! Nie powiem kochanie.eee ty moje.eee najukochańsze.eee ale masz prawdziwy i niepowtarzalny talent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    I nawet nie próbuj zaprzeczać, bo to prawda. Myślę, że nie tylko ja tak uważam, ale większość dziewczyn czytających twoje rozdzialiki.!!! :*******
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM
    CIĘ BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARDZOOOOOOOOO MOOOCNOOOO ♥ ♥ ♥
    WIELBIĘ TWOJEGO BLOGA PONAD ŻYCIE I JESTEM TWOJĄ NAJWIERNIEJSZĄ CZYTELNICZKĄ !! <33
    Już nie mogę się doczekać kolejnego perfekcyjnego rozdzialku w twoim wykonaniu.!! Będzie jak zwykle idealny, bo napisany przez Ciebie ♥
    I LOVE YOU SO MUCH.!! ♥ I LOVE YOU SO MUCH.!! ♥
    I LOVE YOU SO MUCH.!! ♥ I LOVE YOU SO MUCH.!! ♥
    I LOVE YOU SO MUCH.!! ♥ I LOVE YOU SO MUCH.!! ♥
    TWOJA NAJWIERNIEJSZA FANKA PATTY HOWARD ;***
    BUZIACZKI SKARBIE ;*************
    XOXO *.* *.* *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA CIEBIE TEŻ KOCHAM PATT ♥ ♥ ♥ ! DZIĘKUJĘ CI ZA TEN CUDOWNY WPIS ♥ ♥ ♥ ! JAK TO PRZECZYTAŁAM TO SPŁYNĘŁA MI ŁZA WE WZRUSZENIA ,NADAL TO PISZĄC MAM ŁZY W OCZACH BO JESZCZE NIKT NIE POWIEDZIAŁ MI TYLU CIEPŁYCH SŁÓW NA RAZ ♥ ♥ ♥
      JESTEŚ :
      BOSKA,GENIALNA,NIESAMOWITA,KOCHANA,WSPANIAŁA ,FANTASTYCZNA ...ZNALAZŁA BYM JESZCZE WIELE EPITETÓW ,ALE ŻADEN Z NICH NIE OKREŚLI TWOJEGO CUDOWNEGO CHARAKTERU ;******* ! JESTEŚ PO PROSTU NAJLEPSZA ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCHAM CIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIĘĘĘĘĘĘĘĘĘ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥!

      Usuń
    2. Wcale nie najlepsza kochana.!! Najlepsza to jesteś TY
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Usuń
    3. Hahahhahahahhahahhahahahahahhahahahahahahah no chyba nie kochana ;d ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ !

      Usuń
    4. Oj tak!! Skarbie ty mojee <3
      ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Usuń
  8. Przed chwilą przeczytałam Twoje opowiadanie i muszę przyznać,,że.. jest genialne!
    Jak ty pięknie opisujesz sceny miłosne! Naprawdę masz to tego smykałkę:*
    Normalnie mega fanka Kicka! Jeszcze nie widziałam, aby ktoś TAK opisywał te Kickowate momenty! :o
    Naprawdę świetny blog:* Tylko zazdrościć talentu:*
    Z przyjemnością stwierdzam iż masz nową fankę! ;D
    Czekam na następne rozdziały! Jestem na 99% pewna, że to Brody przeszkodził Jackowi i Kim :D
    No i zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję IDA ;*** ! Nie masz czego zazdrościć kochana ,bo ja nie ma talentu ;/ To ty masz niesamowity talent ♥♥♥♥♥♥ ! Dziękuję za ciepłe słowa i rozdział postaram dodać jak najszybciej ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ !

      Usuń
  9. Hueehhehe x ddd Kim w samym reczniku ???? Okeey... x ddd Achhh... ten jack x ddd tech chcialabym miec takiego chlopaka ; dddddd Czekam na next kochana...! :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥♥♥♥♥ Niedługo powinnam wstawić next ;3.!

      Usuń
  10. Super rozdział przepraszam że do pozostałych nie napisałam ale mam dużo zaległości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i nic się nie stało <3 !

      Usuń
  11. Awwwwwwww Jaki ten rozdział jest słodki. :*:*
    Przyznaję się.. Nie czytałam jeszcze tego bloga, ale wszystko nadrobię. ;) Przysiąde do tego dzisiaj <3
    Jeszcze raz cudny. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało ;3 ! Dziękuję za miłe słowa Evelyyn <3 !

      Usuń