sobota, 4 maja 2013

Rozdział I - Wasabi Warrios !

Wybaczcie za tytuł ,ale nie miałam innego pomysłu ;/ No to zaczynamy ;3 : 

Oczami Kim :
 Szkoła Seaford . Historia. Lekcja trwa już od 20 minut .Nauczyciel jak zwykle przynudzał . Wszyscy udawali wielkie zainteresowanie ,choć tak naprawdę wysyłali sobie potajemne liściki ,słuchali muzyki , bądź pisali smsy . Siedziałam w ostatniej ławce ,więc nikt nie zwracał na mnie uwagi .Jedynie dwójka uczniów naprawdę słuchała.Moi przyjaciele :Milton i Julia . To prawdziwi kujoni . Chodzą ze sobą dzięki mnie i Jackowi . No właśnie Jack ... . Nie ma go na lekcji już dobre 20 minut , w sumie to nie nowość .
   Jack jest znany z spóźnień i ciętego języka ,a także łamania serc . Zmienia dziewczyny co tydzień i każdą nową przyprowadza do dojo ,chodził chyba ze wszystkimi dziewczynami ze szkoły z wyjątkiem mnie ,Juli i Grace i paru innych dziewczyn . Nie mogę uwierzyć ,że się w nim zakochałam . On jest taki przystojny ma śliczne czekoladowe oczy i orzechowe włosy <3 .
   Razem z Jackiem oraz Jerrym ,Eddim i Miltonem uczęszczamy do dojo Bobiego Wasabiego. Jack ma czarny pas drugiego stopnia ,a ja czarny pas pierwszego stopnia ,reszta chłopców z dojo ma żółte pasy . Rudy oprócz tego ,że jest naszym przyjacielem ,jest naszym sensei (sensejem ) i posiada czarny pas trzeciego stopnia ,ale o nich opowiem wam później : ) .
  Nagle w drzwiach stanął zdyszany Jack . Miał podkrążone oczy i potargane włosy ,pewnie całą noc grał na komputerze . Norma ,ale mimo tego dalej był pociągający .
  -Brewer !-wrzasnął nauczyciel . -Kolejne spóźnienie .Co się stało tym razem ? Kolejna ciekawa wymówka ?-zapytał lekko zdenerwowany nauczyciel
   -Dzisiaj nie będzie żadnej wymówki ,po prostu zaspałem -odpowiedział Brewer
   -Nie obchodzi mnie to . Zostajesz dzisiaj dwie godzinny po lekcjach w kozie razem z panem Martinezem (Jerrym )-krzyczał nauczyciel
  -Raczej w klubie Jerrego ! Whooo ! -wrzasnął podekscytowany Jerry , na co cała klasa wybuchła śmiechem .
  - A teraz siadaj do ławki Jack -powiedział już trochę spokojniej nauczyciel .
Jack posłusznie ruszył w stronę ławek . Najdziwniejsze jest to ,że usiadł obok mnie . Byłam w ogromnym szoku . Jack usiadł obok mnie ,mimo ,że prawi wszystkie dziewczyny w klasie ,zajęły mu miejsce . Dalej będąca w lekkim szoku uśmiechnęłam się do niego na co odwzajemnił mój uśmiech .
  -Hej Kim co tam słychać ?-zapytał uśmiechnięty Jack
  -Hej Jack wszystko dobrze -odpowiedziałam uśmiechnięta . -Wybierasz się dzisiaj do dojo ?-zapytałam
  -No pewnie odpowiedział Jack . -Słuchaj Kim mogę wpaść dzisiaj do Timmiego ?-zapytał uśmiechnięty Jack .-Stęskniłem się za nim -powiedział Jack .
Timmy to mój młodszy 8-letni braciszek ,którego kocham nad życie ,ale bywa czasami nieźle irytujący ;d.Timmy uwielbia Jack i chcę trenować karate tak jak my ,jednak nasza mama się nie zgadza ,gdyż uważa ,że jest za mały . Nie uważa ,że dobrym pomysłem jest ,abym ja trenowała ,gdyż boi się ,że coś sobie zrobię ,ale co ja poradzę ,że kocham karate ! Jack nas często odwiedza i często uczy mojego brata karate .
-No jasne Timmy sie ucieszy-odpowiedziałam z uśmiechem
-To ekstra .Uwielbiam twojego brata -powiedział Jack
-On Ciebie też . Nawet ostatnio pytał o Ciebie -powiedziałam uśmiechając się ciepło.-To co po treningu idziemy do mnie -zapytałam lekko się uśmiechając ,a tak naprawdę krzyczałam w środku z radości ,bo uwielbiam kiedy Jack mnie odwiedza . To znaczy nas . Tak ,nas.
-Okej już nie mogę się doczekać -odpowiedział od ucha do ucha uśmiechnięty Jack .
Reszta lekcji minęła nam na ciągłym rozmawianiu . Wreszcie zadzwonił upragniony dzwonek .Wszyscy wyparowali z sali . My z Jackiem wyszliśmy ostatni ciągle rozmawiając . Koło szafek niestety musieliśmy się rozdzielić ,ponieważ Jack ma szafkę po drugiej stronie korytarza .
-To do zobaczenia Kim-powiedział Jack uśmiechając się
-Na razie-odpowiedziałam tym samym
Gdy wyciągałam książki z szafki ,ktoś zakrył mi oczy z początku myślałam ,że to Jack ,ale był to ...


No dodałam pierwszy rozdział ,nawet jestem z niego zadowolona ,na razie ,żadnej akcji nie będzie ,gdyż dopiero zaczynam ;d . Mam nadzieję ,że wam się spodobał ;3 . Piszcie w komentarzach wszelkie uwagi ,postaram się do nich dostosować  : ) Drugi już wkrótce  : ) Trzymajcie się ciepło ;3 !

4 komentarze:

  1. Rozdział cudowny!!
    Czekam na next<33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww dziękuję ;* ! Drugi dodam ,albo dzisiaj ,albo jutro ;* !

      Usuń
  2. Cudnie Cudnie i jeszcze raz Cudnie..!!
    Już sie zakochałam w tym opowiadaniu.!! <333 ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww jejku tak strasznie dziękuję <3 ;* Dziękuję Ci za wsparcie ;3 !

      Usuń