czwartek, 9 maja 2013

Rozdział IV - I co Kimi :D ?

Miłego czytania ;3 ! : 

   Po skończonych lekcjach udaliśmy się do dojo .Ja z Jackiem szłam ostatnia ,dlatego reszta paczki czekała na nas 15 minut . Znowu z Jackiem szłam za rękę ,ale ani mi ani jemu to nie przeszkadzało .Cały czas rozmawialiśmy ,aż doszliśmy do dojo .Wtedy rozdzieliliśmy się ,a ja poszłam się przebrać .Założyłam ten top :http://www.polyvore.com/vila_manic_tank_top/thing?id=73037869&.locale=pl ,te spodenki http://www.polyvore.com/sports_shorts/thing?id=80726230&.locale=pl i buty :http://www.polyvore.com/keds_back_to_basics_sneaker/thing?id=74248159 ,a włosy spięłam w wysokiego koka . Gdy skończyłam postanowiłam ,że wstąpię po Jacka .Poszłam pod męską szatnie i zapukałam .
 -Mogę wejść Jack ?-zapytałam grzecznie
 -No jasne Kimi -odpowiedział Jack
 Gdy przekroczyłam próg szatni kompletnie mnie zatkało ,Jack był bez koszuli i spokojnie mogłam podziwiać jego umięśniona klatę *.* .Nigdy nie widziałam kogoś tak umięśnionego .Z wielkim bananem na twarzy obserwowałam Jacka ,ale po chwili powiedziałam :
 -Mogłeś powiedzieć ,żebym zaczekała -powiedziałam uśmiechając się i kierując w stronę wyjścia ,lecz Jack podbiegł do mnie złapał mnie za dłoń i odwrócił w swoją stronę .Znowu . Ubrał się już w koszulkę . Przybliżył do siebie i objął w talii .
-  To tylko koszulka Kim- powiedział śmiejąc się Jack
 Staliśmy blisko siebie .Patrzyliśmy sobie głęboko w oczy . Nasze twarze dzieliły dosłownie milimetry .Powoli każde z nas przybliżało się w swoją stronę .Nasze nosy prawie się stykały . Był blisko moich ust . Już miałam poczuć jego ciepłe wargi ,kiedy do szatni wszedł Rudy . Odskoczyliśmy od siebie jak oparzeni .
-Co tak długo ?-zapytał zdenerwowany Rudy -I kim co ty tutaj robisz ?-Zapytał zdziwiony moją obecnością
-Ym ja tylko przyszłam po Jacka -odpowiedziałam lekko zmieszana . -Ale już wychodzę -powiedziałam ,wychodząc w pośpiechu .
  Gdy wszyscy się rozgrzewali Rudy postanowił urządzić sparingi . Dobrał nas w pary .Jerry i Eddie ,Milton i Rudy ,ja i Jack . Pierwszą walkę wygrał Jerry ,jest coraz lepszy .Może w następnych zawodach zdobędzie zielony pas. Drugą oczywiście Rudy . Teraz czas na moją walkę z Jackiem .
 -Przygotuj się Kimi na przegraną -powiedział Jack z chytrym uśmieszkiem
 -Chciałbyś Jackie -powiedziałam z naciskiem na Jackie ,gdyż wiem ,że nie znosi jak tak się na niego mówi
 -Hahahaha śmieszna jesteś Kimberly !-powiedział Jack śmiejąc się .
O nie ! Przegiął ! Wie ,że nienawidzę jak się do mnie mówi Kimberly i dostaje szału !
  -Przegiąłeś !-warknęłam i zadałam pierwszy cios ,lecz Brewer go odebrał .Nasza walka trwała dobre 30 minut .Niestety popełniłam błąd i po chwili leżałam na macie .
  -I co Kimi ?-zapytał Jack z chytrym uśmieszkiem i zaczął się śmiać ,ale po chwili podał mi rękę .
  -To -odpowiedziałam i pociągnęłam go za rękę tak ,że Jack z hukiem upadł na matę obok mnie ,a ja z paczką tarzałam się ze śmiechu ;d
  -I tak wygrałem -powiedział Jack i słodko się do mnie uśmiechnął
  -Następnym razem tak łatwo Ci nie pójdzie -powiedziałam teraz ja z chytrym uśmieszkiem .
  -Zobaczymy Kimi -odpowiedział Jack i puścił do mnie oczko ,a ja leciutko się zarumieniłam .
  Reszta treningu przebiegła nam na wspólnych wygłupach i pójściu do Phila Fala Fela ;d

No to IV rozdział skończony .Niestety jest krótki ,gdyż cały czas mam jakieś poprawki w szkole ;/ .Rozdział V mam na pięć kartek ,więc będzie długi mam nadzieję ,że wam się spodoba i ,że ten też wam się podoba ;3 . Czytajcie i komentujcie ,a nowy rozdział będzie jutro ,albo w sobotę ;] ! Pozdrawiam buziaczki dla was i miłego wieczoru ;* !
 

14 komentarzy:

  1. Cudeńko.!! No i prawie się pocałowali..no gdyby nie Rudy..!! ALe i Tak Cię kocham.!! Czekam na new.!! <33 Jesteś wspaniała.! <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww jak mi cieplutko w serduchu ;3 Dziękuję ;* !

      Usuń
    2. Oj nie masz za co.!! Ubóstwiam to opowiadanie.<333

      Usuń
    3. Dziękuję ja twoje dwa blogi tez KOCHAAM ;****** <3

      Usuń
  2. Super rozdział czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle cudowny <33 ♥ Czekamy aż powstanie Kick <33 Czekam z niecierpliwością na nexta ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały jak zawsze!!
    Kocham cię i tego bloga!!!
    Czekam na next<33

    OdpowiedzUsuń
  5. Whooo!
    Prawie się pocałowali ( głupi Rudy :D )
    Kocham cię ♥
    Jak zwykle cudowny rozdział i nie mogę doczekać się nexta! :D;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i też Cię kocham hyhyh ;3 . Next niedługo ;] !

      Usuń
  6. Super!!!!
    Kocham Cię!
    Zapraszam na mojego bloga!
    kimijackus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i już wchodzę na twojego bloga <3 Już piszę new ;d

      Usuń